Det blev i alla fall en vit jul. :)

Min julafton blev inte så bra som jag hade hoppats - ingen släkt p.g.a. dålig morfar och förkyld mamma (inte jag som smittat ;p), en trasig toalett och tjaffs, men bortser man från det så var allt annat bra. :) Jag har fått pengar i alla fall. Det är alltid behövligt! Och troligtvis får jag väl mer pengar av morfar och farmor när jag träffar dom. Brukar vara det man får. :)

Idag mår jag väldigt illa, antagligen efter all mat och godis igår. Min mage tålde nog inte så mkt. Speciellt inte när jag är förkyld, blir inte så sugen på mat då. Så jag åt väl lite mer än jag har gjort dagarna den senaste veckan. Men det blir så när det är mycket god mat och mycket gott godis. ;D
Funderar på att hänga med pappa till stan sen och köpa hårfärg. Måste färga om, stör ihjäl mig på min utväxt! Dock ska han nog till både morfar och farmor och jag känner inte för att hänga med dit idag. Får se hur jag löser detta.

Pappa har fixat sims 2 igen med, haha ;D Så det ska jag nog installera och spela, var sjukt längesen! Det är ju rätt kul, bara att man lätt blir trött på det när man spelat ett tag. Får bara hoppas att datorn inte startar om sig och håller på hela tiden som vanligt, då orkar jag inte spela. Sånt tålamod har jag verkligen inte! :p

Och imorgon eftermiddag/kväll kommer Joel hit! Kommer bli jättebra. :) Sen åker vi till honom på söndagen eller måndagen och är där över nyår, jag kommer nog hem därifrån den 3e. Så nu vet ni vart jag är den närmaste veckan, om nu någon skulle undra. :p

Skivan Riot! med Paramore är sjukt bra! Bara så ni vet.

Joel, jag längtar till imorn!<3 Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0