It's now or never, I ain't gonna live forever.

Nu är det Måndag och två dagar kvar till julafton, vilket känns helt sjukt! Tiden har gått så fruktansvärt fort. Och jag känner ingen julstämning alls. Ute är det ingen snö och, som omväxling, sol eller det var i alla fall det förut. Nu är det dock mest mulet, vilket kanske inte är så mycket bättre än sol och ingen snö i och för sig. Och för det andra så ska vi inte ha någon julgran i år. Vilket är det som brukar ge mig mest julstämning. Fast det är väl kanske inte så konstig att vi inte ska ha det, blir ju inte så kul nu när vi har Sindy. Eller för henne skulle det säkert vara kul, men inte lika kul för oss som får ta hand om alla barr och troligtvis trasiga julkulor. :p

Julen ska i alla fall firas med mamma, pappa, alex, morfar och farmor i år :) Det ska bli trevligt, kanske till och med kan bli en någorlunda riktig jul. De senaste ungefär 6 åren har jag varit rätt ledsen vid juletid, för alla jag känner har pratat om att de ska fira jul med hela sin släkt och massa, medans jag har firat jul med min familj, bara familjen. Och alla åren så har mamma jobbat, så hon har antingen varit hemma på kvällen eller på dagen, fram till typ 3 när Kalle Anka börjar. Dock så tycker jag väl inte att Kalle Anka är så roligt att kolla på, man vet ju redan vad som händer eftersom det är samma sak varje år, men det är ändå tradition, och det blir inte samma sak när man bara är 3 personer som kollar. Så jag ser fram emot att alla är hemma iår. Hoppas bara att det blir så bra som jag tror. :)

Jag borde verkligen städa nu, men jag orkar inte. Ska nog ta och ringa till Karin med, hon kanske ska komma hit sen. Det känns dock som att det inte blir så. :( Jag kommer dö av uttråkning i så fall. Och känns inte så kul att kolla på Jeff Dunham ensam, eller ja, jag har ju pappa och Alex men ändå. Det är inte samma sak. Får helt enkelt hoppas på det bästa!

Nej, nu ska jag nog ta och ringa henne i alla fall.

Joel, vi för evigt!<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kom! kan ju inte låta dig titta på Jeff Dunham helt ensam med dom! Det ska jag inte utsätta dig för ;-) Du får stå ut med mig istället.. haha <3

2008-12-22 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0