Det här är början på resten av ditt liv.

Idag är det måndag, och jag tänkte skriva lite om min helg. :) Helgen har varit bra i alla fall, förutom att jag var hemma från skolan i fredags. Mådde piss och pannkaka, ihop blandat, låter det gott? ;p
Karin kom i alla fall hit i lördags. Vi bestämde oss för att ha lite myskväll/spakväll/tjejkväll, vilket det blev och en lyckad sådan! :D

Vi hade ansiktsmasker, det är sjukt vad fin man blir i dom, haha ;) Riktiga Aliens, ;p



Och sen fick jag för mig att sminka Karin lite, det är alltid roligt! ;D Kanske blev lite översminkning, men annars är det ju inte lika kul. ;D Och jag var väldigt road sen ;)
           
           
    

Vi kollade på film också, den var sjukt läskig fast på ett bra sätt! :) Den var så som Riktiga skräckfilmer, med stort R, ska vara. Så den kan jag verkligen rekommendera om någon vill se en bra skräckfilm! Solstice -  Blodröd sommar, se den!




Nu är det ny en vecka, har precis kommit hem från skolan. Jag kan nog påstå att måndagar i skolan är ganska okej, slutar ju kvart i 1 ;D Fast förutom det så är det verkligen segt med måndag, en hel vecka med skola framför sig innan det blir helg! :/ Och inte nog med det, nej då är det friluftsdag på torsdag med. Och så är det 5 timmars nationellt prov i svenska B på fredag, härligt! Eller kanske inte..
Fick träffa Sosso idag i alla fall, hon var ju inte skolan på typ hela förra veckan så har inte sett henne sen förra fredagen. Massa skitsnack såklart :) Alltid trevligt!

Nu ska jag gå och kolla på Seven Pounds, om jag hittar den, och sen ska jag kanske plugga.

Joel, min älskling, du är underbar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0