"Lan-helg" hos Karin ;D

Fredag idag och helg, :) Vi hade Engelska C för första gången idag, det känns rätt bra! Väldigt glad att vi fick en bra lärare, trodde vi skulle få en sur gubbe, men icke sa nicke :) Det enda som skrämmer mig lite, eller mycket, är talen och nyhetsartikelmojsen. :/ Men det löser sig nog!
Jag var aldrig i skolan igår, mådde inte toppen, så har bara varit i skolan i dag, men gud vad utmattande det är! Kan vara för att jag vänt på dygnet totalt nu under lovet, så när det var dags att lägga sig tidigt så gick det åt skogen. Eller jag har lagt mig tidigt, men somnat har jag inte gjort. Så under de senaste två nätterna har jag nog sovit ungefär 8 timmar, sammanlagt. Men nu är det helg som sagt, och då ska jag sova länge. Dock så kommer jag nog inte sova tidigt men men..


Vi är bäst! :D <3

Jag sitter just nu hos Karin, och jag ska spendera min helg här. :) Att jag är här hela helgen är skälet till varför jag tror att jag inte kommer somna så tidigt. :p Vi ska "lana" typ, det passar mig att lana, för jag är så sjukt bra på datorer! Bara att fråga Karin, jag är helt klart ett proffs! ;D
När vi lanar spelar vi sims, inte med varandra just nu för vi är lite osäkra på om det går, men imorgon ska vi nog prova om vi kan spela online med varandra typ. Hoppas det funkar! Vi ska även ha lite systrar i jeans maraton eftersom att Karin inte sett de filmerna, fy skäms! ;) Och så ska vi äta massa godis såklart, köpte nästan 1 kg förut. ;D Mums! Kommer dock troligtvis inte må speciellt toppen på söndag, det brukar sluta med att man är helt slut och ligger och degar och mår illa hela dagen :p Men det är så det ska vara, det tyder på att man haft en bra helg, troligtvis. :D
Nu ska vi snart gå och äta nattmacka, var längesen nu! Måste bli bättre på att följa våra traditioner! Sedan ska vi sova, för jag är trött som en gris! Eller, är grisar speciellt trötta? Kanske inte, men i detta fallet är de det. ;p


Jag börjar vänja mig vid tanken nu, men det känns ändå väldigt konstigt. Jag hoppas att det löser sig, eller det gör det väl alltid, men på ett bra sätt denna gången! Annars vet jag faktiskt inte riktigt hur det kommer gå. The time will tell, right?


God natt! 


Joel, utan dig klarar jag mig inte!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0