2009.

Jaha, nu har det blivit nytt år sen jag skrev sist. Så gott nytt år :) Lite i efterskott.

Nyår firades med Joel och massa annat folk hemma hos Timmy. Det var trevligt. :) Spelade guitar hero, provade dock inte på trummorna, som jag ville, men men.. Jag och Sandra sjöng i alla fall och det lät sjukt bra! ;D Och folk trodde att jag var gravid. Det var lite kul. xD Aja, det blev en lyckad nyårsafton i alla fall, om man bortser från att jag var proppmätt och mådde illa :p

Just nu sitter jag hemma hos Joel. Vi har nyligen ätit pizza, så jag är jätte mätt! Och nu sitter jag här och skriver medans Joel spelar guitar hero. Snart ska jag väl kolla på när han spelar, sen så vill han se på Sagan om konungens återkomst, så det blir det nog, även att jag inte vill. får väl vara lite snäll och låta han se den. ;p Om jag inte kan övertala honom.

Just det, mamma och pappa körde Sindy till hennes "pojkvän" förut. Hon har varit helt galen de senaste dagarna, bara skrikigt och kört upp rumpan i vädret, (jag har inte märkt av det i och för sig, men pappa sa det ;p) så nu är hon där och ska bli på satt som pappa sa. Så får vi hoppas på kattungar :D blir nog bara en i och för sig, brukar bara bli en som överlever första gången, och den ska hon somn hade katten innan ha så. Men i alla fall :) Vi får hoppas det går bra i alla fall så vi kan skaffa kattungar någon mer gång :) Sindy ska i alla fall vara där i 4 dygn nu, troligtvis, så hon kommer nog hem på måndag eller tisdag. :) Saknar henne och Mulle lite faktiskt! Dom är så gosiga. Men nu har jag ju Joel att gosa med istället ;) <3

Fick parfym av Joel i julklapp fresten, :) Den luktar gott! Och Joel har fått armband av mig :) Han var dock med när jag köpte det, men men. Då fick han ju säga vad han ville ha i alla fall ;)


Joel, jag är så glad att jag har dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0