This time we're not giving up, let's make it last forever, screaming hallelujah.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade min blogg, och jag kan inte säga att jag har så mycket inspiration till att göra det nu heller. Men kan ju skriva lite i alla fall, något har säkerligen hänt på en vecka. Jag kommer i och för sig inte ihåg så mycket mer än det som hänt i helgen, men men. ;p

Joel kom hit i fredags, lite senare än förväntat, men det blev bra ändå! :) Sen i lördags så kom även Karin och Jesper hit, det var trevligt :) Vi spelade spel, Game of Life, rätt kul spel tycker jag. Och så åt vi godis, chips, jordnötsringar och ostbågar med. Mums! Tack för en trevlig kväll!:)
I går så var jag och Joel tvugna att spela lite till, vi lånade nämligen spelet, så då spelade vi med min bror också. Han tyckte med det var kul. Fast han förlorade, så han fick revansch lite senare, dock så vann han inte då heller men det är ju en annan parantes, haha. Vi bestämde även igår att Joel skulle stanna här en dag till, så han åkte hem idag istället och därför så var jag hemma från skolan idag. Vill ju vara med honom så mycket som möjligt! :) Så han åkte hem vid halv 2 ungefär. Och jag saknar honom redan!

Nu sitter jag här vid datorn och skriver samtidigt som jag kollar på Extreme home makeover. Ty är ju sååå härlig, skrik gärna lite till liksom, hahaha ;p Jag ska nog sova ganska tidigt idag, eller vid 10 i alla fall. Ska bli skönt!

Imorgon är det skola, vi har sovmorgon till klockan 09.10. Men som vanligt så måste jag åka in till klockan 8 för att busstiderna är så dåliga. Usch, skulle vara skönt att få sova en timme extra annars, men icke sa nicke. :(
Efter skolan så ska jag träffa Karin och så ska jag nog sova där tills onsdag, så får jag lite sovmorgon i alla fall. :) Sen ska vi nog göra lite till projektarbetet, första utkastet ska vara klart denna veckan, det känns lite stressande eftersom vi typ inte ens har börjat, men det löser sig nog. :)

Oj, det blev visst ett långt inlägg ändå, för att inte ha så mycket att skriva om.
God natt.


Joel. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0