Söndag

Söndag kväll, jag kom hem från Karin förut vid typ halv 5. Rätt skönt att komma hem, var ganska trött. Fast också tråkigt för har inte gjort mkt alls sen dess. Men det var nog bäst att komma hem och vila lite. :) spelat lite sims, men jag stör ihjäl mig för det bara stannar hela tiden sen jag la in lite grejer, och nu när jag tagit bort det så har det ändå inte blivit bättre. Skulle inte förvåna mig om jag får installera om allt..

Som sagt var jag hos Karin i helgen :)  Jag kan säga att våran planering är inte den bästa, vi fastnade lite för länge vid sims inatt och så skulle vi ju kolla på systrar i jeans också, hur skulle detta gå ihop? Jo, det slutade så att vi satte på filmen vid 4 i natt, den slutade vid halv 6 och då var vi inte trötta. Hade kommit över trötthetsgränsen vid den tiden, så vi tänkte sätta på 2an också, men kom fram till att det inte var så smart med tanke på att det är skola på måndag med. Och jag tror faktiskt att vi var rätt trötta, eller borta kanske, jag var det i alla fall, sa fel ord hela tiden t.ex. "Det är ju rätt coolt att hon har blåa ögon och är brunögd" som skulle vara brunhårig, inte brunögd :p Så vi gick och la oss i alla fall, vid 6. Och när vi väl la oss ner, då blev vi trötta, väldigt trötta. Så vi somnade ganska snabbt efter att ha pratat lite, eller jag gjorde det i alla fall. ;p
Så det blev så att vi kollade på systrar i jeans 2 idag istället, vid klockan 2 samtidigt som vi åt frukost. Sen kom som sagt mamma och hämtade mig vid 4 ungefär.

Jag har blivit förkyld, igen! Jag hatar det. Har jätte ont i halsen och örat, hostar massor och är täppt eller rinnig i näsan hela tiden. Usch! Hoppas det inte blir värre i alla fall, fast just nu är det som värst på kvällarna och det är så det brukar börja för mig så. Får hoppas på det bästa!

Nu ska jag sova. God natt!

Joel, plong. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0