Uttråkad till tusen och lite till.

Jag är sjukt uttråkad. Karin skulle ha kommit hit, men det blir nog inte så. Så kommer väl sluta med att jag ligger i min säng och kollar på någon deppig film eller något och saknar Joel. Fan att han ska va så långt bort, det är hemskt. :( Men vi ska klara det!

Ska i alla fall baka kladdkaka med nötter sen, tror jag i alla fall. :) Får se hur det blir, det är ju första gången jag gör den, men det blir nog bra. Bara att följa instruktionerna. Och så ska jag nog duscha Sindy med, det finns ju roligare saker att göra men måste det bli gjort så måste det. Och så borde jag plugga också, men det pallar jag verkligen inte, även att det måste bli gjort, kanske är just därför jag inte orkar, för att jag känner någon slags press på mig.

För övrigt så hatar jag min dator just nu, eller i alla fall ljudkortet/högtalarna. Ljudet funkar ju typ aldrig! Börjar bli rätt enformigt att lyssna på samma skiva i stereon om och om igen. Skulle väl kanske kunna göra en ny, men då måste jag ner till pappas dator och han har ingen bra musik, orkar inte precis skicka över allt och hålla på.

Känner att jag är väldigt positiv idag, eller kanske inte.. Men mamma och pappa har i alla fall köpt en rullgardin till mig idag så jag slipper sätta upp den där filten varje kväll. Den ska vi nog sätta upp imorgon, bra bra. Lite positiv i alla fall. :)

Joel.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0