Where's hope when misery comes crawling?



Jag känner mig inlåst, som i en låda, vill prata om det men får inte, har lovat att vara tyst. Men jag behöver någon att prata med om det, någon som lyssnar och förstår mig, och de enda jag kan prata med är min familj, och dem håller inte med mig alls, då funkar det inte att prata om det. De försöker bara övertala mig. Vet ju inte vad jag vill, fast min vilja i detta kanske inte påverkar det så mycket ändå. Men det känns så konstigt, väldigt konstigt, och konstigare kommer det att bli om det blir av. Det känns sorgligt med, eller hur jag ska uttrycka mig, jag kommer ju bli påminnd hela tiden och jag vet inte om jag orkar det. :( men samtidigt så är det antagligen bättre än det andra alternativet som finns, för det skulle jag inte klara! Fan. Kan det inte finnas något enkelt alternativ, något bra alternativ? Känns som att livet, till största dels, bara består av svåra beslut. Blä.



Nu är det tisdag, eller ja, onsdag blir det väl eftersom klockan är över 00.00, men jag säger att det fortfarande är tisdag.
Jag kom i alla fall hem från Joel i söndags, och så hängde Karin med hem hit då och sen har hon varit här tills idag. :) Vi har pratat skit och nördat sims 2. Massa bra! :) Jag hade saknat henne! Och så kanske vi ses igen i helgen, också massa bra om det blir så!

Vi var och hämtade Sindy idag. :) Skönt att ha henne hemma igen, känns tomt när hon inte är här. Hon som Sindy har varit hos har i alla fall massa mer katter, de flesta är jätte fina. Speciellt kattungen som fanns kvar, dunder söt! Åhh, henne vill jag ha, det var nog den sötaste kattungen jag sett på länge! (Där missade du något Karin ;p)

Och jag har typ blivit beroende av Sims nu, fast jag kommer tröttna efter ett tag. Men det är nog bäst, tar för mycket tid. ;p Jag har suttit med det lite för mycket nu, så jag har fått ont i nacken och huvudet av att sitta vid datorn, så snart ska jag sova tänkte jag, så att jag kan somna skapligt tidigt imorgon, för sen är det skola på torsdag. Usch! God natt!

Det har snöat väldigt mycket ikväll. Fint!
Men snart får det vara nog och bli sommar.

Jag saknar Joel hur mycket som helst!
Underbara 2 år och 7 månader idag.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0