8 dagar kvar :)

Idag är det bara 8 dagar kvar till studenten! Lite pirrigt vill jag påstå! :D Men det kommer att bli sjukt kul! :) Jag längtar!

Imorgon är det dags för karnevalen, vi ska vara Fia med knuff, ;D Det borde vi väl vinna på, haha! Kul ska vi ha i alla fall, och det är det viktigaste! :D Och på kvällen blir det nog statt.
Sen nästa vecka är det dags för studentveckan med flottrace, fångarna på frejavallen, skattjakt och massa mer! :) Så den veckan ska jag bo hos Ewe från måndag - torsdag typ! Då blir det tältsovning, picknick-frukost, hårfärgning och massa skit! Kommer bli kanon kul! :D <3

Jag och Älskling har även varit tillsammans i 3 år i morgon, så han kommer hit ikväll! :) <3 Det kommer att bli så himla bra! :D Dock lite tråkigt att det och karnevalen ska vara på samma dag, men det är sånt man får ta. Vi ska ju ha många flera år tillsammans :) För JAG ÄLSKAR DIG OCH DET KOMMER JAG ALDRIG SLUTA GÖRA! <3

Så nu sitter jag här och väntar på att Joel ska komma hit och vi ska äta massa god mat! :) MUMS! Och så ska vi ha det lite mysigt såklart, eftersom vi inte kan träffas så jätte mycket i morgon.

Och vet ni vad, betygen sattes igår och jag är överlycklig för att jag slipper att plugga något mer! Weehooo :D Så nu ska jag nog fixa mina naglar och lite, bara ta det allmänt lugnt liksom. :)


Joel, du betyder mer än mest för mig! :) Det här har varit de 3 bästa åren i mitt liv. JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0