Längtar till imorgon! :)

Hemma idag med. Vaknade med sån himla huvudvärk och magvärk. Nu har magvärken gått över någorlunda i alla fall och huvudvärken har minskat men jag har fortfarande ont. Usch!
Just nu sitter jag i alla fall och skriver religionen. Orkar inte riktigt egentligen, men det ska ju vara inne i morgon så jag har inte så mycket annat val. Har skrivit klart nästan allt om min sekt i alla fall, så nu är det bara jämförelsen med Hare Krishna, eller någon annan sekt, som jag har kvar. Det jobbigaste med andra ord. Får jobba på så att jag blir klar med det snart, för sen måste jag kolla svenskan också.

Snart är det helg i alla fall, sjukt skönt! :) Jag ska åka till Joel imorn, så måste packa och sånt med ikväll! Ska bli skönt att komma bort :) Men mindre skönt att det kostar pengar, speciellt när de har höjt priserna med. Usch! Men det är det värt, helt klart. :)

Nej, nu måste jag fortsätta med religionen! Duktiga mig! ;D


Joel, älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0