Life isn't measured in minutes, but in moments

Idag har jag varit hemma ifrån skolan. Kände mig helt yr i huvudet när jag vaknade, plus att vi kanske bara hade en lektion idag så jag pallade inte riktigt.
Jag har i alla fall varit lite duktig och intervjuat en person till person porträttet i median. Jag tyckte det gick ganska bra, även att han inte var den intressantaste personen att intervjua kanske. Och jag tyckte även att jag fick med rätt mycket information om honom, men sen när jag skulle renskriva allt så blev det bara 1900 tecken, det ska bli 2500 - 3000. :O Aldrig att jag kommer kunna få ihop 1000 tecken till! Funderar på hur jag ska lösa detta, men har fortfarande inte kommit på någon lösning.. :/

Jag var föresten hos Karin igår, hon hjälpte mig med min sekt. Vi ska nämligen komma på en egen på religionen. Det var roligt. Speciellt att komma på myterna, taha. :D Ikväll blir det att renskriva det, eller i alla fall en bit av det. Måste även börja med Svenskan.

Nu sitter jag här vid datorn och hör En dag med Tommy Nilsson på radion från vardagsrummet. Och så håller jag på att bränna ut The curious case of Benjamin Button på datorn där nere. Den är nog klar nu, så ska kolla på den! Jobbigt att den är så lång, men men, plugga kan jag göra ikväll. För det kommer jag nog verkligen ägna hela kvällen åt, jag borde göra det i alla fall. Sjukt trött på att plugga, verkligen! Men bara 94 dagar kvar till studenten! Tralalalalaa :D

Jag vill ha helg och sommar Nu, Direkt och På en gång! Jävla snö som har invaderat Sverige. BLÄ!


Joel, du betyder mer än allt för mig! <3

Kommentarer
Postat av: emsi

åhå, student och allt härligt som kommer :D iih, happy! jag längtar!

2009-03-11 @ 21:56:22
URL: http://emsemsems.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0